We helpen u op verschillende manieren met het melden van uw schade. Op deze pagina leest u daar meer over.

Centraal loket

Wij helpen u graag bij het melden van uw schade. We maken dit zo makkelijk mogelijk. Daarom openen we een loket in Heerlen. Onze medewerkers helpen u daar graag verder. Dit loket opent op 2 januari 2026. 

Onze zaakbegeleiders

Heeft u schade bij ons gemeld? Dan krijgt u een vast contactpersoon. Dat noemen wij een zaakbegeleider. Deze geeft u uitleg over het proces. De zaakbegeleider is er ook bij als de schade in uw woning wordt onderzocht en helpt u zolang u deze nodig heeft. Ook als u het niet eens bent met een beslissing en bezwaar wilt maken. De zaakbegeleider ondersteunt u graag in het volledige proces. 

Bibliotheken

Vindt u het lastig om zelf uw schade te melden via internet? Of lukt het niet, bijvoorbeeld omdat uw DigiD het niet doet? Kom dan naar een van de Informatiepunten Digitale Overheid (IDO). U vindt deze in de Bibliotheek bij u in de buurt. Bij een IDO staan medewerkers van de Bibliotheek klaar om u te helpen, ook zonder afspraak.